Per què tu? Proposta de valor
Objectiu
Reconèixer les teves fortaleses i àrees de millora en base al mercat actual.
Comunicar d’una manera eficaç, directa i persuasiva (storytelling).
Utilitzar i complementar les competències específico técniques amb les competéncies socio-emocionals.
Ressaltar i enfortir amb elements diferenciadors la nostra candidatura.
Utilitzar i complementar les competències específico técniques amb les competéncies socio-emocionals.
Ressaltar i enfortir amb elements diferenciadors la nostra candidatura.
Continguts
- Sessió 1
- Introducció: Ànalisi Inicial
- Present: Qui soc? (Propòsit, Valors, Objectius)
- Auditoria personal- “Deixa de ser un professional marca blanca”
- Descobrint la nostre PVC: Proposta de Valor
- Passat (Credibilitat) – Present (Pofessionalitat) – Futur (Què aportarem)
- Sessió 2
- Introducció: Elements diferenciadors
- Passat: Què he fet? (formació, experiència, competències)
- Pla de Marketing Personal: Autenticitat – Constància – Coherència – Comunicació
- L’art de parlar bé de nosaltres
- Sessió 3
- Introducció: Fes-ho Públic
- Futur: Què puc aportar? (potencialitat – proposta de valor)
- Els pilars de la proposta de valor: Autocofiança i Autovaloració positiva
- Nous temps/noves eines – Currículum digital, currículum dinàmic – Pàgines web Personals – Xarxes socials – Linkedin
Calendari
15, 16 i 22 de maig de 2025
Horari: de 9.30 a 13.30h
Lloc de realització: Promoció Econòmica de Sant Just Desvern, C/ Constitució, 2, planta 1a
Amb el suport de:e